Svar till frågestund

1) vem älskar du? - Theo och alla mina vänner och släktingar.
2) älskar du mej och jennifer? - Det e klart att jag gör julia och jennifer.
3) vem gillar du? - Theo.
4) när tänker du tappa oskulden? - haha har ingen aning.
5) hur gjorde du för att få svart med vit text till rubriken? - Det var min syster som gjorde det.
6) hur länge har du gått i önneredsskolan? - Snart i ett år.
7) när vill du ha barn? - haha vad e det för fråga ingen aning faktiskt.


Så det var nog alla frågor resten var bara en massa bråk emellan Kowsar och maja haha, men jag bloggar mera imon eller innan jag lägger mig ungefär vid 10 eller någonting puss på er alla  / anne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0